Daisypath Anniversary tickers

Three Hundred Days

Annyeonghaseyo Sayang



Jap. Sebelum tu nak pickup awak dulu.

" Awak dengar saya nak kira. Kalau salah awak betolkan ea "
" Oke sayang "
" 2, 3, 4, 5 .............. 300 "
" Eh, mana satu sayang? "
" Satu hanya untuk awak *kenyit mata* "
Cia cia ciaaaa :)

HAHAHA


Ok. Harini taktahu kenape tetiba rajin pulak nak buat entry untuk awak. Mungkin sebab semakin hari semakin sayang. Haha. Takdelah. Sy buat entry nie sebab nak wish tigaratustahun kte kenal. Eh tak tak. Tigaratushari lah. Tiap tiap hari tau saya kira. Tapi semalam dah wish pon. Nie kiranya second wish la. Awak kena dengar juga tau ! *tarik telinga, paksa awak dengar*. 



Tuu kat atas dia cakap dah tigaratushari. Saya screentembak kan untuk awak, Kot kot awak tak percaya kan. Hoho. Aishh, Cepatkan masa berlalu. Rasanya baru je tadi kita main guli sama sama. Haha. Awak tahu tak, dalam tempoh tigaratushari tu macam macam saya belajar pasal awak. Perangai awak yang mengada tuu. Sensitip. Suka fikir bukan bukan. Tak masuk akal. Lepastu stress sorang sorang. Hahaha. Kelakar oke. Tapi yang macam nie jugak saya nak. Kan sayang  *emoji muka jelir*. Sekarang, awak dah berkerjaya. Not student anymore. Rutin awak pon dah berubah. Tapi takpelah. I dont mind, sebab nanti saya pon akan sibuk. Malam malam baru kita call and tell each other's stories. Cool kan kita ? Baik awak cakap iyee * pegang kolar baju, ugut awk*. Lagipon awak cakap, awak nak keje sungguh sungguh sebab nak amek saya. Hahaha. Malu malu ? Haaa, padan muka awak. Saya nak cakap kat semua orang. 

Dahlaa. Saya nak pergi makan. Nanti saya ada kelas pulak. Awak pon lunch hour dua belas setengah jap lagi kan. Makan banyak banyak sayang. Biar gemok macam banikal boy dalam citer Spongebob tuuu. Tau tak ? Haha

Ermmm, boleh tak saya nak buat pickupline lagi ? Last last. Janjiii.

" Nak terima satu surat dari saya tak ?"
" Surat ape? "
" Suratan takdir yang awak lah tulang rusuk kiri saya "

Cia cia ciaaa.

Babaii. Assalamualaikum



p/s : Tau takk, tadi kann, saya nak pergi amek trasnkrip awk, tapi takboleh. Server down. Maaflah :(
         Nanti saya pergi lain kali.
      :  Lepas baca jangan senyum senyum oke :)


- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment