Daisypath Anniversary tickers

~ UNTITTLE ~

Assalamualaikum dan selamat malam

Aku : Hai b.. Boleh tak sayang nak dok sini? Dalam inbox b.. 
B jangan isau.. Sayang tak akan ganggu b buat kerja.. Sayang dok diam-diam jek jadi budak yang baik.. Sayang cuma nak selalu dekat dengan b..

Si dia : Tak payahlah dok kat situ.. B sekehkan ! Meh dok kat dalam hati b nie.
Lagi dekat dengan b =)

Aku : Hekhek.. Sampai bila-bila sayang akan dok kat dalam hati b..
I love u shayang !

Si dia : Sayang dah lama dok dalam hati b dan selamanya-lamanya sayang akan ada dalam
hati b.. Love u too =)

Tiba-tiba teringat conversation antara aku dengan dia.. Aku nie jenis suka aplikasikan ape yang aku nampak dan ape yang aku baca..
Untuk ayat aku kat atas sekali tuh,diciplak dalam buku motivasi bertajuk "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul"
karya Fatimah Syarha.
Dan jawapannya of course tidak diciplak dari mana-mana buku motivasi or buku cinta-cintun..
Ikhlas dari cinta hati aku.. Thanks awak !

'Saat awak merasakan kita jauh, ikatlah hati awak dengan rasa rindu, dan yakinlah hati saya juga diikat pada RINDU yang sama'




Tu je.. Okbai

nota kaki : 5 hari lagi nak final,,tapi aku masih lagi belum serius nak belajar
: 12 hari lagi untuk aku menghabiskan masa-masa aku di POLISAS dengan kawan-kawan
yang aku sayang sampai mati
mungkin selepas ini aku tak akan jumpa kawan-kawan seperti kalian :'(




- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment