alahai kelas

aarrrgghhhhh!!!benci..benci..benci..benci..benci.. =<
ak meme ske bt bnda-bnda yg tak bfaedah dan tak bermanfaat nie.knci jam pkul 6 a.m..bla bnyi ak trus off. bangun,kmas tilam pastu jln pegi kat loker amek towel warna ijau..biarpun sparuh beku bdan aku,aku ttp bsengkang mata mandi demi ke klas.bju aku da iron awal2 smlm..al maklumla dok sorg2 lam blik..boring tahap cipanzi.time tgh iron bju tuh rai slalu ckp ak cam bibik..btul kew?aahh persetankan!meme cita-cita  aku sjak dlm prut nak jd bibik tp tak ksampaian.skrg dah bkak agensi pmbantu rumah.ramai yang dah gunakan prkhdmatan ak nie.da ramai pmbantu rumah bertauliah yg ak lahirkan such as RAIZAFIERA RAMLEE,ATIKAH LATIFF,HARYATI MEHAT dan etc..okeh,bbalik kpd cter td yea.da siap mndi tuh pkai la bju..make up ckit..ckit jep!natural beauty kan :)) pastu amek slndang..belit-belit kat kpala aku..taklah,kmas sgt tp smpai tercekik laa..smpai leher aku mengecut.,myb proses hypertonic kot berlaku..jln-jln pegi kelas smbil berzikir..haha..smpai kat kls tnggu pnya la tnggu..taklah lama sgt,tp klau aku btolak blk klate da smpai kot..pastu teponla kat pn.azwin..dye ckp 'ari nie tade kelas.sya tak sihat'..owwh bla aku tau rase nak makan jep bngan TM tuh..biar bt slama2nya tade klas..bla sy nak marah,bdan sy akan btukar mnjadi shrek tp bkn wrna ijau..wrna klabu tahi unta..
damn shit!!lpas tuh ape lagi blah la dri situ..spnjang jlan nak blk kmsis tuh sume org yg ada rupa mnusia ak jmpa ak bunuh..marah nie!marah..ta slp aku pngarah polisas skali aku bnuh..okehla,aku rase da bnyak plak mncarut kat sini..
*mutiara kata : klau nak marah sgt,SABOR JEWLA!

- thanks sudi baca entry saya =_=

4 comments:

  1. tak,dye depend kpd tuan blog
    ahaks :))

    ReplyDelete
  2. need to keep the best words and sentences. jangan nak guna bahasa rojak sangat!! blogger ramai tak minat. ni satu tips. jangan ambil mudah. wahhhhhh. pro tak aku??? toing2

    ReplyDelete
  3. bhsa rojak tuh cmne?
    ta pham doe (*_*")

    ReplyDelete