Daisypath Anniversary tickers

im satisfied do voluntary work

halloopp guys!
aishh dah lme tak update blog..al maklumla mood nak mengupdate blog tak dtg..tak feel la lau update blog dgn tade mood kan?okie sbrnya tade nak citer pape pon..sje nak mengisi masa 'terluang'..banyakla msa terluang..dgn final dah nak dkat...tmbh2 esk ada quiz pigment..uishh aku tak baca pape lagi..truk2!last week kan aku ada aktiviti tau..buat keje amal..kat bkelah..kat situ tmpat air terjun tp tak rmai sgt dtg sbb mcm terpencil jek..nak msuk dlam tu pnyala adventure gile..skit pinggang aku naik trak yg bgoncang2 tuh..mcm2 lak binatang tuh ada..tp tmpat tuh mmg best lah..ssuai tuk famili bkelah time olidays..kat sne kan tugas aku kna tnam 50 jnis pokok tau..bnyak wei..kat umah tak pernah plak aku tnam pkok bnyak2.pokok dah tumbuh semulajadi..rumput pon sme..hehe..mmgla penat tnam pokok tuh..tmbh2 kat tgh pnas..mka ak pon dah jd mcm udang rebus..tp keje aku cpat siap drpd keje laen..myb sbb cooperation dlm group tuh kot..mngecat surau plng last siap..so,no wonder group diorg dpat hamper..lth tau tp mse bt keje lemak trun 1 kilo jek..naik blk 2 kilo..lpas bt keje trus mkn plak..bnyak mknan lbh kan...takan nak buang plak..
dhla aku tak nak ckp bnyak..time to upload pic lak..
nie muka comel ktorg sblm pergi..ingatkan nak cabut blk SH tp si mamat sorang tuh dah aim ktorang...jln ckit dah tny nak pegi mne..org pnting katakan..
tgk tngan yati..nie tnda ktorg bt keje tau..siap dgn topi bkebun kat kepala.

hah nie plak bea..group diorg kena repair tandas awam tak silap (*_*")
tp group diorg dpat hamper..jeles tau!
 
hehe..sje jep nak msukan pic aku..dhla aku tade idea nak taip ape..kang tak pasal2 aku mncarut kat sini..
anyways,soo lucky who join this..mmg hapening la =)

*tika latiff tak pegi sbb injured maen glah pnjang..kcian kan?
**rai lak tak nak pegi last minute..excuse tak dapat dknalpasti.
***ktorg dpat tittle group yg plng ceria tau..ahaks!





- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment