Daisypath Anniversary tickers

bila 3 sekawan tak balik rumah . .

hye guys!
oke,dari observation yang aku dapat
bila student tak balik rumah time cuti
diorang akan melakukan sesuatu untuk menghilangkan 
rasa bosan mereka..
kadang-kadangsesuatu yang tidak terjangka oleh
akal manusia..
*eh ape aku merepek nie?

nie cek nak habaq mai.
tadi cek nga 2 roomte cek kuaq
jalan-jalan..dalam poli jek kot
nak keluar negara tak mampu lagi.
padahal bnyak lagi report yang belum disiapkan
soalan past sem yang fotostat pon tak buat lagi
untuk dijadikan hiasan jek
dalam berjalan tu kitorang bukan tangan kosong lar
bawak nota sekali untuk baca
al maklumlah dah na final kan (menipu)
tp hanset tetap menjadi teman setia walau ke mana pegi
tak penah ditinggalkan lg
ish! aku tak paham betul budak zaman sekarang
actually,aku tak tau nak cakap ape
tapi aku ada nak tunjuk something tau
taaadaaaaa~!


ada orang cakap riak muka menunjukkan emosi
so,kepada yang bijak pandai tolong tafsirkan
perasaan kitorang skrang
*bahagia.marah.bengang.undefined


haa,nie nurfarahim suratman
dye dah berpunya tau
"hatiku milikmu" nie di adaptasi oleh
buah hatinya "________"
sweet kan
tapi dua-dua pemalu
bila jumpa tak bercakap pon
hanya hembusan nafas yang kedengaran
*cehhh


nie pon dye gak
cantik an pic nie sbb aku yang snap
HAHA !


nie nor haryati haji mehat
roomate aku
dye pon dah berpunya gak tau
*hanya jauhari mengenal manikam
snap pic cmnie kononya nak jadikan header 
dye punya blog


eh,kenapa nie?
suci sangat muka kitorang
yelar,cuti-cuti nie banyak pulak buat
amal ibadah


dulu-dulu mase aku kecik
nenek aku ada cakap
"penantian nie satu penyeksaan"
aku tak paham sbb time tu aku baru dilahirkan
aku pon iyakan jek
amek hati orang tua


lidahku kelu tak berkata

#okbai













- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment