Daisypath Anniversary tickers

bosyan ! !

Hye 
urmm,duduk jauh-jauh dengan family tanpa duit yang banyak memang menyusahkan.
tambah lagi kalau sekarang semua student balik kampung
lagi la menyusahkan kan?
cafe pon tutup dah macam bankrap dah
macam dah tak nak buka utk selama-lamanya
takan tiap kali aku nak makan terpaksa menapak ke semambu
wat de hell !
lagipun hanya dua van je beroperasi
mesti lagi susah nak keluar
tape,aku sanggup tak makan nasi
aku rela kalau tiap-tiap hari aku bekfes dengan 
pizza,burger,kfc,mcD
aku rela !


mesti korang tau kan macam mane perasaan aku bila tiap-tiap
hari makan benda yang sama
dah bosyan makan macam nie time kat luar negara dulu !
huh *mengeluh

p/s: permohonan kamsis tak setel lagi.
: tak sabar nak sembelih lembu time raya haji nanti 
sbb aku dah amek kursus sembelihan.
dah penah sembelih ayam.

- thanks sudi baca entry saya =_=

1 comment:

  1. mende la kau nie...kau ingat sembelih lembu tue cm smbelih ayam kau...tgok saiz la derr

    ReplyDelete