Daisypath Anniversary tickers

bila dah tade keje.

aloop sume..
weekend nie mcm tade keje jep..pdhal final dah nak dekat..tp sikit pon tak stdy..uishh ape nak jadi la nga aku nie..mcm mne nak AKJ sem nie..roomate pon tnggal 2 org jep..2 org lg blk umah..last minute lak bgtau..sorang djngka blk hari nie..sorg lagi lak blk esk..kelas dah tade kan..bla dah tade keje nie mcm2 blh jadi..p rompak uma org la..bnuh pak guard polisas kew..terjun bngnan SH kew..trjun bnyak kali biar smpai masuk kubur..myb bnda nie blh tjadi bla dah bosan tahap gaban..adoii..
hah nie aku nak habak mai..kgiatan dbawah slh satu aktiviti ktorg bla dah tade pape nak buat..aktiviti tnpa drancang pon..gara nak slmatkan perut ktorang dri kbuluran..smpai cafe al-ghazali ktorg menapak..tp aku mmg suke p sane..cuci-cuci mata smbil tgk mamat hnsem mkn kew..mcm zulkifli *oh FATIMAH.."awk,blh tak sy nak jd secret admirer awk?"alaa..blhla..nak jgkkk!!!
ok time to upload the pictures..tgk tau..jgn bt2 tak nmpak plak..

sempat plak pose lam ujan.tak bselipar lak tuh.tp sweet kan?


tgk nie!ape nak jd laa..ada org lalu lalang pon dah tak hiraukan..nsb baek aku yg snap pic nie.
 
 
comelkan kanak-kanak riang nie bla bmain hujan..
"lompat si katak lompat,
lompatlah tinggi-tinggi".



haa niela dalang sume tuh..tgk tuh dye bmain smpai kat tasik.
sebok jep suh snap picture dye..ta malu taw!

nie muka dah pnat + sejuk..
prut lapar pon smpat lg maen hujan..tp time nie hujan dah rebah pon..

bla balik bilik sume brebut nak mandi..akhirnya aku terpksa la mngalah..tgk roomate aku dapt mandi aku dah bhgia..ceehhh ayat,ta bole blah!
kaki pon dah gtal-gtal..so,kna berus betul-betul..
aaduiii :(




- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment