Daisypath Anniversary tickers

frankly speaking,im tacing~

petang semua..
ntah-ntah tetiba rase nak update blog plak hari nie..pdhal final dah semakin hampir tp aku lagi dgn dunia facebook dan blogger yg ntah pape..ingatkan nak update blog dpan tasik tp wifi tak dapat so,aku dgn rai pegi menapak kat sblh pntadbran..nsib baek dapat..blhla aku update blog sambil melihat kbesaran ciptaanNYA yg tiada cacat cela..stiap yg dciptakan mempunyai tugas yg tersendiri..sungguh besar nikmat yg KAU berikan kpd umatmu..aku bersyukur YA ALLAH..
okeh,berbalik kpd final..mood aku utk blaja semakin murang sejak tau kputusan kmsis..tambah-tambah 3 orang roomate aku tak dapat kmsis..sumpah,aku mnyesal pnggl diorg sruh cek kamsis..kdg-kdg aku rasa cam tak logik alasan yg dberikan oleh felo knpa diorg tak layak utk mnginap di kamsis..ada yg parents bgaji besar tp still dapat kmsis..takkan tiap kali nak apply kamsis kena mnipu psal gaji..

to : raizafiera ramlee
dulu kau penah tny aku kalau kau dapat aku tak dapat cmne??aku diam jep..aku cakap tak pyah pikir lagi la..aku yakin 'kita' dapat..rai,aku tak bole terima alasan knpa kau tak dapat kmsis..seriusly,tak bole terima!sbb bwak brg terlarang..sblm nie bkn kau sorang jep yg bwak bnda tuh..rmai lagi tapi knpa kau sorang yg kna..lgpon aku pon penah guna bnda tuh..bkn kadang-kadang tapi tiap-tiap hari tau..mcm tak adil kan?aku yg guna jgk tp kau sorang jep yg kna..sumpah,rase bsalah sgt-sgt..biarpun baru satu sem kita tinggal sbilik,bnyak bnda raseny kita bt bsama..time aku tade duit dgn sape aku nak pnjam?sape nak buatkan aku air milo sblm pegi klas klau aku bngn lmbt??sape nak citer kat aku kalau ada quiz o test???dan dgan sape aku nak share milo????bnyakkan bnda kte buat same-same..tpi kalau kau dtakdirkan tinggal kat luar,aku percaya kau blh bawak diri..tak mudah leka..btul kan?

to : wan syakirah wan anuar
aku mmg terkejut kau tak dapat kamsis..tade sbb knpa kau tak dpat kmsis..aku tak boleh berpisah nga kau..dah 2 sem kte bsama..kalau bole smpai last sem aku nak roomate cam kau..aku syg kenangan kite mase sem 1 dan 2..kiera,aku tak bagi kau duk luar..aku tak boleh tgk org laen marah kau..nnti aku sedih..aku tkut bila kau duk kat luar kau tak boleh bawak diri..sumpah,slama 2 sem kite bsama aku tak penah trasa ati nga kau walaupon sbesar zarah..aku harap sgt kau akn dapat kmsis sem dpan..dapat duk sbilik lagi cam sem-sem lpas..aku syg kau..syg sgt-sgt tau :,(

to : nurfarahim suratman
aku sedih bila tgk kau mnangis..tp aku tak boleh nak bt pape..aku tgk kau selalu termenung tringatkan psal tuh..sabarla farah,aku yakin sgt-sgt kau dapat kmsis even bkn kat SH..aku pon tak bagi kau duk kat luar..aku takut kau tak pndai nak control diri sendiri..aku sntiasa doakan korang sume dapat kmsis..dpat duk sbilik lagi...sem 2 la roomate aku yg plng perfect..best sgt-sgt..kita bt bnda same-same..clbrate birthday bea same-same..sweet sgt time tuh.aku tak nak bpisah nga korang sume..tak nak tau!

kdg-kdg aku rase mcm tak nak duk kat kmsis jgk..tp aku tak bole duk luar..aku tau bila kat luar aku tak boleh bwak diri..aku mudah terpngaruh nga bdak laen..aku hrap sgt en bagi kmsis kat diorang..snggup kew kau tgk student yg duk luar jd sosial?tak pedulikan tntng blaja..snggup kew kau hncurkan hrapan mak bapak diorang nak tgk diorang bjaya??msti tak kan..
entry saje dtulis utk lpas perasaan jep..


u all the best roomate..tayunk kamoo ketat-ketat :))

- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment