Daisypath Anniversary tickers

final exam okie :))


Okie,td bmula minggu final..dari 18-22/4..sem nie aku ada 5 paper..sumenya mcm susah jep..sume fakta..bg aku killer subject OU n OC..hah subject yg O kat dpan..kna hafal principle bagai la..ingat structure plak..mnyampah tau!td paper food preservation..aku rase cam susah jep walaupon aku dah khatam bnyak kali baca bku awet..soalan tak straight to the point..kna pham btul2 bru boleh jwab..tp ada jgk pham pon tak bole jwab J)mula-mula tu dgn penuh bngga jwab soalan tp lme2 aku jadi dah ngntuk..konfius pon ada.

.mcm org kena sampuk aku berpikir..kjap mata keatas,kejap2 mata ke bwah..nsb baek mulut aku tak mngeluarkan suara yg tak sepatutny..mnjerit kew..”aaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww”..bila dah tak boleh jwab mulalah kpala jadi mcm-mcm..tp mmg susah la kalu nak mniru.

..alaa,usaha la sndri..tak payah nak tiru meniru nie..kang tak psal2 dtngkap..xdapatla nak amek final lagi..kesian kat parents kat umah..esk paper Oc lak..tension aku..mlm nie la study nga roomate aku..tak bole stdy bnyak-banyak tkut otak aku jd tepu..kang jadi blank bla final..aduii..

Hah,tgk bnda tuh kat atas..so,tepuk dada tnya selera nak study kew tak ea kawan2..utk awet hopefully aku lulus..lau dpat A+ pon tape..alhmdullilah..aku lagi suka..amin..


So,kpd candidates final gud luck to u all..do the best..dnt let yr parents okie..
Bahsya~!aja-aja fighting~~!!


- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment