belajar softskill memang seronok

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.
Hai  hai  hai dan hai
Anda semua sihat hari ini ? Mestilah sihat kan bila dah tak puasa. Boleh makan banyak sampai tak ingat dunia.Oke,AKU.. err..
Nak bahasakan diri ape ek? AKU macam kasar sangat. Tak sesuai dengan perempuan lemah lembut macam saya,kite,beta,huda *yerkyerk
Nak citer laa sikit pasal raya nie. Al maklumlah puasa sebulan so raya dua bulan lah. Oppss ! Melebih eh kau uda. Puasa pon tak cukup sebulan ada hati nak raya dua bulan. Perempuan cantik jenis ape kau nie? *Ok disitu sempat lagi memuji diri sendiri. 
Korang nak tahu tak. Tadi kelas saya,kite,beta.huda ada buat kelas terbuka. Tapi tak terbuka la sangat. Itu mungkin salah satu syllabus dalam subjek softskill kot *kononnya lah. Tersangatlah menyeronokkan sebab..?? Haaa,,sebab ape sebab ape? Cer teka cer teka. Dibawah huruf ini akan di listkan 1001 sebab kenape kelas softskill menyeronokkan. Jeng jeng :
Sebab pertama : banyak main
Sebab kedua : banyak main
Sebab ketiga : tade quiz,test,lab report,asaimen,final
Sebab ke seribu satu : tade quiz,test,lab report,asaimen,final

Haa,sekarang korang dah tau kan kenape best. Kalau korang tau,mesti nak belajar subjek tuu jek dari tadika sampai Phd. Kan kan kan? =_=
Lecterur untuk subjek tu Pn. Noraida bt Mohamad Ali *mesti pn teruja kan bila tau saya taip nama penuh pn. Dalam blog pulak. Suke leteww. Dia sangatlah jangok (suka melawa). Suka sangat tengok dia. 
Tiba-tiba teringat kata-kata dia dalam kelas tadi "tak ramai budak kelas awak yang saya tahu nama. Saya tahu Harvin sebab hanya dia sorang je kumbang dalam kelas nie. Saya tahu Atikah sebab dia ketua dalam kelas ini *4 semester berturut-turut tau dia jadi ketua,,kelasss kau temah. Saya tahu huda sebab dia suka tersenyum". Ok,ditekankan sikit pronouncation T.E.R.S.E.N.Y.U.M ! Wahh,teruja tau bila lect ingat nama kita. Hmm,adalah lagi dua orang dia sebut tapi sengaja tak nak bagitahu. Nanti riak pulak =_=
Sebelum nak makan tuu adalah sikit kena berlakon. Tapi tak nak citer jugak,boleh tak?! #penat.
Ok dibawah ini disertakan sekali dengan gambar untuk rujukan bersama. Tau !

#inilah Pn. Noraida a.k.a lect subjek softskill. Comel kan?


#nie pulak bebudak kelas. Banyak memori yang tersimpan selama lima semester bersama. Adalah
seorang dua yang tak nak bergambar. Kata mukanya tak fotogediks. Ohhh
~ i LOVE u ollss ~


#muka-muka yang sponsor untuk beli kek jamuan hari raya *nanti aku bayar kat kau eh rai


-gambar satu-
(rai)


-gambar dua-
(tika a.k.a my ketua)
#orang-orang ini sahabat yang aku sayang sampai mati. Eh ! Eh ! Tadelah sampai mati. 
Sampai nazak jek. Nanti macam pelik pulak orang yang dah mati peluk cium orang yang
masih hidup #mengerikan


#walau ke mana sahaja kami pergi ada je paparazi yang snap gambar kitorang. Pergi ambil gelas je pon untuk minum nanti.. Masyallah ! Agak-agak le derr

#mak cik- mak cik ini sedang prepare bahan yang nak guna dalam scene nanti
disitu kita boleh tengok cooperation mereka. 
nah,inilah kepentingan kita belajar softskill. untuk cari attitude seperti nie
sama macam mak cik-mak cik di atas

#geng nasyid. nyanyi sikett ~
"sepohon kayu daunnya rimbun
lebat bunganya serta buahnya"
*versi rock


#ok aku tak tahu ape motif gambar nie.
mungkin sebab warna sama,MUNGKIN ~
-ada ape dengan hijau-

#anda diminta berbaris mengikut ketinggian dan jadikan satu garisan tangga.
Taaddaaa ! Dah jadi tangga >_<


# 1 2 3 4 5 6
1 2 3 4 5 6 
1 2 3 4 5 6 

-gambar 1-

-gambar 2-

#sopannya awak-awak semua berjubah hitam
sejuk perut lembu kalau lembu tengok


-gambar 1-

-gambar 2-

#kerendahan terserlah di situ. Eh,takk !
tinggi aku dah normallah untuk perempuan kan?
cuma dia tuh yang terlebih tinngi
mohon selepas ini awak-awak memotong sedikit kaki untuk nampak lebih hensem/cantik
macam saya (*_*")




#mimik-mimik muka di atas memang sengaja aku buat
aku ulang sekali lagi memang S.E.N.G.A.J.A.
sebab aku tak suka ambil gambar passport
+berdiri tegak dan pandang kamera

sekian,terima kasih

nota kaki : kadang-kadang tercari-cari gambar yang tak ada muka
aku tapi tak jumpa. mybe bagi mereka bila ada aku gambar akan lebih terserlah
#mungkin
: first time pkai jubah *jubah pinjam. keberkatan aku pakai macam nie
dapat tengok oppa gangam style secara LIve ! kau ada?
#muka riak,takbur,berlagak
:softskill tu subjek yang kitorang perlu belajar sebelum buat pratikal.





















- thanks sudi baca entry saya =_=

No comments:

Post a Comment