StitchNknot September Pillow Giveaway



HEKHEKHEK *gelak jahat.
Lepas join yang tuh,join yang nie pulak. Macam aku nie takde kerja jek.
Tak ! Yang nie aku memang memang nak join. Bukan paksaan.
Sebab pillow nie tersangat-sangatlah comel. Boleh buat peluk malam-malam tau (bagi yg belum bersuami)
Hahahak,,astaghfirullahalazim *oke aku sudah mengarut
Lagi satu pillow nie aku nampak macam makanan.. Aishh,gerammnya nak geget !
Boleh bawak pegi mane-mane kan kan kan? Omeyy



s0,sape nak join benda nie ambil mouse tekan jek kat banner nie.
OK,senang kan ?
 tapi tapi tarikh dah nak tutup.. cepat-cepat tau u olls

- thanks sudi baca entry saya =_=

1 comment:

  1. gud luck...follow awak dr segmen nabila medan =)

    ReplyDelete